Продавець Оптом Плюс 7 км розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
346 відгуків
Регулярное обновление товаровНовинки
Интернет-магазин оптово-розничной торговли "Оптом Плюс 7 км"
Контакти
Оптом Плюс 7 кмДмитрий
7-ой км. Овидиопольского шоссе, ул. Базовая, Одеса, Україна
+380 (93) 141-76-21
Дмитрий
+380931417621
+380 (93) 141-76-21

Програма захисту покупців

Програма захисту покупців

Програма Захисту Покупців передбачає
можливість для покупців порталу,
потерпілих від шахрайства при
використанні ресурсу Prom.ua претендувати на
компенсацію до 3 000 грн, незалежно від
кількості замовлених товарів.

 

ПРОГРАМА ЗАХИСТУ ПОКУПЦІВ

УМОВИ

Операція придбання товарів повинна бути оформлена з використанням Prom.ua, тобто всі позиції замовлення повинні бути коректно оформлені через корзину Prom.ua.

 Рекомендації з безпеки
 

Оплата товару була зроблена банківським або поштовим переказом за реквізитами, вказаними в особистих даних продавця, опублікованих на сайті компанії або наданим продавцем через портал (при обробці замовлення/ повідомлення), і покупець володіє всіма необхідними документами, що підтверджують факт оплати на отримані реквізити.

 

Покупець звернувся в правоохоронні органи з питання відкриття кримінальної справи щодо компанії — продавця і може надати копії документів, що підтверджують таке звернення.

 Процедура звернення в правоохоронні органи

ОБМЕЖЕННЯ

Покупець не може скористатися Програмою Захисту Покупців у разі, якщо:
  • Деталі здійснення угоди були з'ясовані, а сама угода була укладена «по телефону» і покупець не може надати копію листування з продавцем по електронній пошті;
  • Покупець набував «Послугу» у розділі «Послуги»;
  • Товар був доставлений особисто або особою, яка не є працівником пошти, або оплата була здійснена готівкою при особистій зустрічі (самовивезенні);
  • Покупець не надав достовірні контактні дані;
  • Покупець на момент звернення вже отримав іншу компенсацію, пов'язану з поверненням коштів після здійснення угоди, що є предметом звернення до адміністрації Prom.ua;
  • Товар, що є предметом угоди, ставився до списку заборонених до продажу товарів, чим порушував Правила розміщення інформації на сайті Prom.ua;
  • Місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України;
  • Товар, не був доставлений або був пошкоджений з вини служби доставки;
  • Товар був придбаний у продавця під замовлення (на момент оформлення замовлення через корзину Prom.ua товар мав статус «Немає в наявності» або «Під замовлення»);
  • Реквізити для оплати не опубліковані в одному з розділів сайту компанії, не відправлені продавцем при обробці замовлення та/або повідомлення через портал і надані покупцеві в телефонному режимі або за допомогою особистого електронного листування з представником компанії;
  • Товар був доставлений покупцеві, але з якихось причин не задовольнила очікування клієнта;
  • З моменту оформлення замовлення минуло більше трьох місяців.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner